Arlanda!

Nu sitter vi här på Arlanda, väldigt trötta efter en hektisk dag på stan!
Jag kan bara meddela att det var INTE kul att gå på stan i Stockholm utan att få köpa nåååå...nästan bland det värsta jag gjort!Det fanns såå mycket fint...åååå
 Nu ikväll har vi varit på bio och sett Blood daimond, faktiskt riktigt bra måste jag säga! Hemsk....fällde faktiskt en liten tår! Hoppas ingen såg=)

Nuuu vill  jag bara att det ska vara morgon...så att vi kan åka!!!!!!

Ha det såå bra allihopa=)
Kramar 

Kommentarer
Postat av: ida

Åååh jag har hört att man gråter ihjäl sig av den filmen :P måste nog se den!! Igår var den roligaste kvällen ever, fyfan va kul vi hade och vad mkt sjukt som hände,,hahah!! hoppas på en lika spännande kväll ikväll! Ha en underbar resa mitt hjärta!! Kramar!!

2007-04-07 @ 15:51:11
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Doris

Hej lillis hoppsa att ni har kommit fram och allt är bra och solen skiner, din mamma och pappa är lite irriterade på att inte du har hört av dej
annars är allt som vanligt hoppas att det går att skriva från Egyptien Påskkramar från oss alla!!!

2007-04-08 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0