Dagens....

  • Städning, på morgonen
  • skola,prov och historia
  • stan en snabb sväng, solbrillor och ett linne till F.
  • Sedan kom min kära farmor och farfar på " avskeds" besök=) å påskägg!! TACK!
  • Vi gjorde en smarrig fruksallad!
  • Sedan åkte jag å F till kvantum för att handla inför resan lite nödvändigheter.
  • Snabbmiddag :hamburgare!
  • Damsugit å torkat golv......

ååå vilken dag, hektiskt men kul=) Har läst i en guide om Hurgada och börjar verkligen bli PEPPAD nu...wiihooo!
Vi lyckades då boka en billig flygbiljett till stockholm imorse iaf! bra..400kr gick den på. Då åker vi imorgon kl 09,50 till arlanda, sedan tänkte vi nog åka in till Sthlm på dagen för att fördriva tiden lite, och det kommer att bli såå svårt om vi ska gå på affärer för mig att hålla mig från att inte köpa något!Men måste spara.....kanske går vi på nåt mysigt cafe eller sååå...sedan måste vi ju övernatta på arlanda , lite trist. Men det har man ju gjort några gånger förut, så det ska nog gåå bra vi åker på Lördags morgon!


Kommentarer
Postat av: ida

Kom ihåg att inte ta fönstrena vid taxin när ni ska sova på bänkarna ;)

2007-04-05 @ 20:24:22
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Antoniofelicia

Big tnks for interesting and useful site!

2008-05-29 @ 12:05:45
URL: http://www.beneblog.eu/antoniofelicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0