Halla!!!

Hejsan allihopa!!

Nu ar det bara 2 dagar kvar....gud sa trist!!!Men det ar klart attt det ska bli skont att komma hem=)
Idag sa har vi varit pa batutflykt till en helt makalost fin o!!!!dessutom har jag snorklat mycket...det var massor av maneter, hjalp!! Jag fick panik...trots att de inte brandes!!vi har sett fina korallrev,fiskar och blackfiskar...plus turkostvatten!!FANTASTISKT!
Men jag som brande mig forsta dagen har inte kunnat sola sa mycket alls...katastrof!varit tvungen att anvada solskydd 25!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!saa har blek har jag aldrig varit efter en utlandsresa, trist men man far val skylla sig sjalv!=(

Emil: Inga knivar i sikte, eller klader!!TRIST, men vattenpipor!!hahhaaaa ganska coola=)du skulle ha gillat snorkligen idag, makalost!
Mor&Far : ojoj det hander grejer i stonelake!!!aaaa IKea vad kul!!!tror inte vio behover nat...Minto kanske=0 Malboro kostar 100, blir det bra eller ska jag kopa blend for 200 pa taxfree!!!

Halsa FARMOR & FARFAR!!!!
Vi ses snart.....imorgon blir det sista dagen och kan ni gissa vad jag ska gora!
Nu ska vi ut pa restaurang=)
Saknar er allihopa....Kramar fran oss!!!


Kommentarer
Postat av: ida

Alltså Lizaaaaaaaa! Du får 100 spänn om du är blek! Det har hittils aldrig hänt och det kommer aldrig hända i framtiden heller :) Och jaa. undrar vad du ska göra imorrn?!?! Hmm kanske Ligga stilla i 12 h och SOOLA?! ;P Hihhii jag är hyffsat avundsjuk!! Ha en underbar sista dag!! PRESSA ;) Kraam!

2007-04-12 @ 21:21:03
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Emil

Hej !Nämen har du bränt dig! attans de brukar du aldrig göra! Att du inte lär dig ;) haha
Åh så avundsjuk jag är på dykningen, ni skulle ha haft med en vattenkamera!
Jag trivdes som fina fisken i lägenheten! Men de spelar ingen roll vad du köper kanske hittar nått på taxfreeen :D:D;) eller en vatten pipa vore kanske häftigt! MEN deppa inte jag och du ska ju på en resa inom kort! jag har kapital nu !!!!
Saknar dig syster ! syens på lör =)
Mammas beställning lyder 3blend, 1marlbor

2007-04-12 @ 21:28:22
Postat av: Emelie

Hejsan!
Liza jag tror inte på att du kommer att vara blek, du kommer vara brun som en pepparkaka ;) Ni verkar då ha haft det kanonhärligt :) Du får lägga ut nå bilder sen så man få se :)Kram

2007-04-15 @ 23:42:10
URL: http://emlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0