Packning!

Nu har jag tagit fram mina sommarkläder, åå vad man börjar längta till sommaren=) Men det är ju nedräkning nu...
Jag vill börja packa nu!och jag har den förmågan att packa aningen för mycket, sist så hade jag packat 30 linnen på kanske 14dagar!!och inte tyckte jag att det var nå fel med det inte, men då kom först farmor och var helt hysterisk för att jag hade packat lite för mkt, sedan var älsklingen tvungen att ta bort kanske 15st. och väl på flygplatsen så hade jag 20kg övervikt! herregud, då fick han ta hem en påse med de "oviktiga"...och sur blev jag=)hahahaa nu kan man skratta åt det men då var det inte lika kul.

Det jag ville komma fram till är att jag ska INTE packa så mycket, bara det nödvändigaste!eller hur?=)Om man blir lite brun så är det ju snyggt att ha med sig lite vitt, kanske turkos, gult och korall!!! några mer förslag?


Kommentarer
Postat av: Emilie

tips från en van resenär ;)
ta inte med allt du äger i badrumsskåpet! alla flaskor, smink mm - det är DET som väger!! kan jag lova! töm alla schampoflaskor mm och ta bara med för en veckas bruk! eller ÄNNU smartare! köp solskydd och schampo, balsam, duschcreme och sånt som GÅR att köpa på flygplatsen eller där nere.. köp det DÄR! sparar en MASSA utrymme och en MASSA vikt...
sen..
ta inte med fler än max två-tre skor! tänk.. du kommer ändå bara att ligga i bikini hela dagarna så... ;)
och kläder: en till två nederdelar som går att matcha med de flesta linnen! då kan du unna dig att ta med fler linnen... ;)
men smartast är ändå klänningar! då behöver du bara ett plagg mot två annars :P
och skippa tunga smycken, skärp osv...! ;)
lycka till!!!

2007-04-03 @ 10:44:42
Postat av: liza

Emilie: å vad bra tips=) tusen tack!!!ska försöka att följa dem=)de stämmer ju säkert, du är ju världsvan!!!Sköt om dig=)kramar

2007-04-03 @ 20:33:07
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: ida

Packa lugnt gumman ;) Jag kommer och kontrollerar på torsdag eller fredag ;D

2007-04-03 @ 21:23:28
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0