Sierra Leone

hallå allihopa!!=)

idag så har det varir skola för hels slanten, eller njaa vi ska jobba med ett hemarbete på historian, fördjupning. Det blir det sista vi gör i historian, jag valde att arbeta om Sierra Leone och dess inbördeskrig. Jag blev ju så inspirerad av Blood Diamond så jag var bara tvungen! kommer nog att bli intressant tror jag!
Sedan ringde de från Ica Maxi idag och ville att jag skulle komma på en intervju idag, och de har jag varit! Super trevliga var de, men det lutar nog trots allt åt havsbadet!

Gud vad jag flagnar, jag har aldrig varit med om dess like! det är inte små flagn utan enorma! Vad ska jag göra, hjälp!?hmm, visst har jag stora problem jag klagar över!

Sköt om er alla söta=)
snart helg hörrni....skönt va!!håll ut
torsdagskramar från mig

image121

Kommentarer
Postat av: ida

ååh är blood diamond braa?! vill se den, men jag kommer att flänna ihjäl mig!

2007-04-19 @ 18:49:22
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej på dej du tänkte berätta läget om dom små (Göte,Beda,Bertil)Göte har börjat kisa lite grann dom andra två blundar fortfarande annars sköter dom sej exemplariskt jag själv hade lite problem i natt mådde jävligt dåligt så det blev lite före efter mej (är mycket populär nu)men just nu ser jag fram emot när vi får ut och ragga i den exklusiva cabrolieten <<<roligt att läsa din blogg
ps det är ju inte bra om Ida flännar ihjäl sej göm filmen Godnatt kramar Dorran

2007-04-19 @ 20:13:22
Postat av: Doris

Glömde säja göm filmen så att Ida inte flännar ihjäl sej och hälsa F godnatt kramar

//Dorran

2007-04-19 @ 20:16:30
Postat av: Maya

Hej Liza o välkommen hem! Jo det är fint med mig, allt bra med dig? jo vädret har varit toppen under veckan. Men idag har det varit kallt. Kylan kommer lägligt till helgen såklart. :-S

2007-04-20 @ 01:51:30
URL: http://www.mayan.blogg.se
Postat av: Anna

aldrig sett den, kanske man borde...

2007-04-26 @ 22:10:25
URL: http://www.anna851219.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0