Tisdag, tisdag.....

Nu är man tillbaka i vardagen igen, sååå trist jag vill tillbaka till värmen å solen!!!!!!!!!!bläää..visst är det synd om mig=)nääää nu får jag skärpa mig!

Idag har jag först varit på skolan ett tag sedan åkte jag hem till Byske ang ett sommar jobb, på Byske Havsbad, jag har jobbat där förut och trivs ganska så bra!Sedan hälsade jag på farfar och sen kom min kusin förbi och vi köpte årets första mjukglass,,mmmm så gott! Sedan har jag handlat lite på Ica maxi, behövligt vårt kylskåp ekade tomt!
image119

Sköt om er allihopa!

Kommentarer
Postat av: ida

jaha och hur var det i Byske då!?? Blir det repan eller!?!
KOm hit på¨fredag och festa :) :)

2007-04-17 @ 22:00:39
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0