Gränslös shopping...ops!

Jaha då sitter jag här med dåligt samvete,ångest men ändå lite glad=)eller ganska mycket om jag inte tänker på hur mkt jag har spenderat idag,vilket vi för överigt inte ska prata om.........................hugendanmig=(¨'

dåå börjar vi väl....

* underkläder
* skinnstövlar (svarta)
* stickad klänning
* randig klänning
* scarf
* rutig blus
* stickad rostfärgad tröja

* och...som jag letat: voila en super duper fin skinjacka, men priset var inte lika frestande!!!!!!!!!!!!!!plus att han som jobbade där var sur, sånt är verkligen trist säljare ska vara glada,trevliga,serviceinriktade och jaaa inte sura och otrevliga!!!så det så!

jajaaaa de var den shoppingen de, jag som BARA skulle köpa ngt om jag VERKLIGEN behövde det!mmm, så blev det ju INTE!!!!!!!!!!!!okey,bara inte mor får veta att jag köpt allt detta så blir det nog bra=)

image165


Kommentarer
Postat av: Emilie

Av shopping blir man sååå lycklig! :D jag är avis ;)

2007-08-16 @ 12:29:28
Postat av: ida

snyggt jobbat Liza :) var hittade du skinnjackan, jag är också på jakt!!
efterrätterna hann jag inte smaka av men folk sa att dom var goda iaf , så vi fick nog godkänt:)
tyvärr kan jag ju inte följa ut på lördag, match duvet! men ni får nog kanontrevligt:)
kramkram

2007-08-16 @ 13:10:42
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0