Party för hela slanten!

Helgen har gått hur fort som helst!

Torsdagens festligheter var skojjsigt! och kvällen avslutades på lanternan, vi dansade å hade kul!
Fredagen blev riktigt lugn, chill, Fredde hyrde film och jag gjorde en tre rättersmiddag!de ni=)
Lördag så Hade F lagfest i deras tränares styga, beachvolley,bad,bastu,mat och an riktigt trevlig kväll med trevligt folk,sedan så drog vi in på station8 (tack ida,som fixade in mig)dansade och hade superkul!träffade A som jag inte träffat på länge, superkul!
söndag jobbade jag 11,30-20,30,så myckle mot byske och sedan blev det lite (bakismat) fast jag var inte bakis=)pizza, sen pizzakoma!!!!(vilket jag har än=)

Ja, jag är ju en partypingla utan dess like ellerhur??=)
Tack för en trevlig helg allihopa=)

SKÖT OM ER!


Kommentarer
Postat av: ido

Jaa du är ju en partypingla utan dess like :) Riktigt skoj både i torsdags och i lördags :) ska du ut torsdag då?!

2007-07-23 @ 18:32:01
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0