working....nine to five !

hallå alla glada!


uppdateringen går på sparlåga nu måste jag verkligen säga.......tycker det är trist!!men man hinner ju inte allt!!men nästa eller hu??=).......


Förra veckan var jag ledigt tis-lör = Mini semester!vi hade verkligen tur med vädret måste jag säga.....sol alla dagar utom fre och lör!!! Jag å Fredde solade och bara tog det lungt på hällorna hemma i Stensjön, badade (mest jag då; F är en lite badkruka=),åkte båt ut till Sandviken och tältade med Ida & Danne (super duper myskigt), åt surströmming( inte jag å F vi tycker inte så mkt om det så vi fick varmkorv=),fiskade, sov i Freddes föräldrars stuga, shopping ruda i Luleå(kul, men nu är man nästan pank=( ) .........ahhhh det var UNDERBART!


Men nu är det slut på det roliga och jobbet rullar på som vanligt, mkt norrmän, sura tanter, glada barn, jaa mkt folk helt enkelt! Snart så kommer väl våra husvagnsplatser att ta slut så dåå blir det köööööööö, och den brukar bli låååång! i fjol så var det ca 80 vagnar på kö!puuh


ikväll jobbar jag till 23,30, och jag är redan dödstrött...och börjar 06,45.........sedan har ssk match imorgon så då ska jag vara där och hjälpa dem med=) KUL, hoppas de vinner bara!


Ha en trevlig kväll allesammans!


Här är lite bilder från vår lilla båtutflykt
(bliderna är från IDA)

image138
Packning för 1 natt....kanske lite överdrivet=)
image139
Danne & Ida...ahhhh så söta!
image140
hmmm...få se nu hur gör man riktigt...

Jag & F


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Lisa!
Länge sen du uppdaterade! Bra gjort!
Har faktiskt saknat dig på campingen, men trodde bara att vi jobbade olika.
Härligt m minismester när det var fint väder :)
Måste hålla med om att den packningen var lite överdriven för EN natt! :P
Vi är peppast på lanternan imorgon. Hänger du med?
Ring till mig eller Ida, vi ska planera lite imorgon nere på stranden. Båda jobbar.
kram, kram

2007-07-11 @ 23:23:14
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: Lollo

Jag drömde om dig och din blogg i natt och nu när jag kikar så har du ju uppdaterat. Läskigt! Vilka mysiga bilder förresten (varför är jag inte förvånad över packningen?) Hoppas allt är bra med dig!
kramar!

2007-07-12 @ 08:49:22
URL: http://chiqquita.blogg.se
Postat av: ida

åååh så mysiga bilder, jag är verkligen avis på din minisemester...både sol,bad och shopping, kan det bli bättre:)?
Vi kanske borde slå våra kloka huvuden ihop och ge oss ut i vimlet på lördagkväll , vad tror du?
Kram!

2007-07-12 @ 09:21:30
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Emilie

Hallå där! Kul med lite livstecken ;) hehe
Jag saknar byske nåt så oerhört i sommar alltså...! Själv kan jag inte ens träna nu heller...har blivit dundersjuk så hela sommaren gick åt h-vete för mig! men men.. du får gå och hälsa på min mamma i husvagnen nån sån här mulen dag eller nåt :P hehe.. saknar som sagt byske men även DIG såklart...! kram på dig gumman!

2007-07-12 @ 18:55:00
Postat av: Liza

Hallå!!
Nej, men vad har hänt då ??stackars dig, men kan du inte komma till byske nåt då??Jag
vet inte om jag vågar...vore skojjigare om du följde!!=)krya på dig!saknar dig me;)
kramar

2007-07-13 @ 09:56:21
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: Maya

Åh vilka fina bilder! :) Jag vill oxå ha en minisemester. Är ledig idag, men nästa gång är inte förrän nästa torsdag. Känns lite tungt, men man får väl härda helt enkelt.

2007-07-17 @ 20:26:30
URL: http://mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0