Back in business !!!!!!!!!!!!

Hallå allihopa!!

Det var ett tag sedan jag skrev ser jag nu....ops! men som sagt så har det varit lite mycket,

skolan är klar!!!
flytten är avklarad
wellas jobb är klart
likaså guldfynd


....så nu är det bara jobbet här i Byske och på Sunnanå som är kvar!!=) Det känns skönt att allting har lugnat ner sig, så att man kan koncentrera sig ordentligt på det man ska göra. Dessutom så kan man njuta av sommaren.....underbart!!!!

Här i Byske så har det varit otroligt varmt, idag så stod temperaturen på 28 grader!!! plus att det nästan inte blåste nåt....och när jag måste upp och göra något och inte kan ligga ner å pressa, ja då är det varmt=)
Men jag klagar inte alls, det är så super härligt!!!!

Njut alla norrlänningar..så länge det vara.......


image132

Soligt å fint i Byske................


Kommentarer
Postat av: Olakornelia

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2009-03-23 @ 11:07:48
URL: http://olakornelia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0