Älskande Måndag....

Så var då helgen averkad och en ny vecka att se fram emot, måndagar är verkligen veckans värsta dag, kanske tisdag oxå men ursch och fyyy!!!Dessutom är det väldigt grått å trist ute nu, jag trodde ju att våren var på väg men ack så var det inte=(

Idag har jag varit chaffis åt min mormor, och hon är alltid så omständig. Hon ska på stan. på banken och sen på Coop å handla sen så vill hon ju så klart köra drive in (hon tycker det är lite häftigt) på max eller nåt liknande...visst älskar jag min mormor men ibland så blir det bara lite för mycket, tex när jag då hade kört till max då var det ju helt fel hon skulle då till sibylla, men det var ju inte heller rätt men som tur var så hittade vi ju krysset tillslut som var ok. Herregud alltså...sen när vi kom hem till dem så tyckte ju mormor att morfar var så långhårig, så då blev det frisering. Inte nog med det, mormor tyckte ju också att hon "behövdes snyggas till", hahhaa det slutade med trollklippning=) Men lika nöjda var dem för det!!!

Nu borde jag städa men......jag kanske har lite andra saker att göra istället=)


image7

Med en sån här skulle jag nog kunna köra älskade mormor överallt å lite till.....Dream on=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag känner igen det där... Dom är ju söta men ibland kan det faktiskt bli lite mycket!
Ha det så bra!
Kram

2007-03-20 @ 13:59:02
URL: http://sockerskorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0