Dags att aktivera sig nu!

Nu tänkte jag att det var dags att bli lite aktiv, gällande mitt bloggande!=) Dagliga inlägg kanske, om jag hinner så vilket jag borde. Vi har lite skola just nu, skönt! har gjort bort ett prov idag, i Naturkunskap B. Trist som tusan, men härligt när det är gjort. Jag tror att det gick ganska så bra, jag var ute på en promenad idag, hade ipoden och tänkte lite på provet (njurarnas funktion för att vara exakt) då jag glömde bort att de var ishalka och jag föll pladask och slog i huvudet, ajaj, men lika fort var man uppe igen för att snabbt kolla så att ingen annan såg=) Tur ingen i närheten. Då kände jag bulan, och smärtan..nä nu överdriver jag lite. Sedan har jag tvättat bilen, och städat den det var behövligt måste jag då säga.

Veckan i övrigt har gått fort.......nu är det ju snart torsdag och närmare helgen=)Härligt! Hoppas att det fina vädret håller i sig, så underbart med sol, det känns som det var 100000 år sedan man såg vår solgubbe=)

Tänkte fara på yoga ikväll men blev lite trött (kanske lat) och stannade hemma och sprang ifatt glassbilen för att köpa "bästis påsen"! skall avnjutas till What about Brian snart, mumsigt!

Stjärnmixha en fin kväll allesammans.........

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej vännen!
Idan tipsade mig så jag kikade in..!
Provet gick nog bara bra idag ;)
Annars verkar du ju hinna med allt osv.. hoppas inte bulan gav dig något bestående men..!
Kram från Rosan ;)

2007-03-15 @ 19:25:48
Postat av: Liza

Vad kul att du hittade hit=)ja man kan ju alltid hoppas!Ha,ha nä hoppas jag inte får mer men än jag redan har=)Sköt om dig gumman'

2007-03-16 @ 18:48:56
Postat av: Letterbionicwoman

Very nice site!

2008-01-09 @ 14:30:51
URL: http://letterbionicwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0