Försenat kalas !

Busy day today, äntligen hemma...så skönt!har haft lite skola idag men inte alls så mycket, efter lunch så åkte vi till SSK för att jobba å smida lite planer. Blev där ända till 17,00 sedan tvärt hem för att sedan åka till Byske för ett försenat kalas, farbror fyllde ju år. ´Mycket trevligt med god mat och underbar efterrätt=)inte att förglömma det underbara sällskapet! Lilla kusinen Theo tittade förbi en snabbsväng också, bara tre och en halv månad! Söt som socker=) Sedan i 120 (minst) hem för att gå på yogan. Men jag blir så arg för att jag aldrig blir nå vigare..irriterande!! Å Nu när jag är hemma så har min darling städat, så härligt (han är ju en stjärna)
Nu e jag ganska trött....ska bli skönt att krypa ner i sängen.

Hoppas ni haft en bra dag allihopa=)
image21

Kommentarer
Postat av: Ida

det lät som en bra dag ;) kul att mössorna kommit också :D du blir nog urtjusig ;D

2007-03-21 @ 21:58:23
URL: http://www.idos.blogg.se
Postat av: liza

Ida:jjo dåå, nja inte så tjusig men det ska bli skönt!

2007-03-21 @ 22:04:56
URL: http://kookaburra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0