Madame Chic - Kul, men nä!

Gårdagen var rolig, först hade vi skola ett tag och sen så blev det visst en sväng på stor stan´...vilket resulterade i ett tröj-köp, inte nödvändigt men så fin...kunde bara inte motså denna turkos/blåa tröja med lite glitter som det lilla extra=)ni vet ju att jag å tröjor inte kan motstå varandra, vi är helt enkelt som gjorda för varandra! Sen var det gärnet hem till StoneLake  för att hjälpa mamma, hon skulle ha nån slags hud och makeup kväll. Såå mycket produkter de hade, jag ville ha allt!!!!!!å lite till, men det var jätte dyrt!Synd. Men så försökte de värva mig att gå med å sälja deras produkter, då skulle man ju få en box med grejor! Men man var tvungen att ordna 7 visningar på 5 veckor i början. Sedan 4 gånger per månad....hmmmm vilket man kanske inte kommer att ha tid med, dessutom så måste man ju ordna folk som vill ha visningar. Men jag som verkligen gick på allt dettta var ju helt utom mig gällande dettta igår kväll när jag kom hem, helt i extas. Kunde inte somna...sen när jag snabbt vaknade imorse så ringde jag till farmor som tyckte att det inte var någon bra ide, hon hade hört de. Trist att de bev så....menmen. Kom iallafall underfund med att jag kanskev vill bli hudterapeut eller nåt liknande. De var ju som bra iallafall=) Men jag brukar ju kunna ändra mig rätt snabbt....

image3 

Lite töntigt namn va, men väldigt bra produkter! Helt naturliga....inte illa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0