Städtanten !

Idag har jag varit riktigt duktig och visat upp mina fantastiska städ talanger ännu en gång, måste ju bara påpeka att det är ju såå otroligt roligt att städa, herregud alltså!=)Man kan ju nästa inte sluta.....funderar på om jag ska bli städtant när jag blir stor!=) Men rent blev det iallafall, får väl se hur länge det varar, kanske en max två dagar.....haha om vi är duktiga! Nog med skrytandet nu....


image1



Jag ska nog ladda ner lite Lost nu, spännade... men det går lite segt tycker jag, mer action vettja=)
Dessutom ska jag bara nujta av vår välstädade lägenhet, bäst att passa på =)

Ha en fortsatt trevlig kväl...

Ps: Jag börjar ju bli ett datasnille nu...kanske man ska bli datatekniker eller nå istället, vad tror ni=)?


                                                                                                    


                       


Kommentarer
Postat av: Maya o Ida

Hej lilla städtanten/datateknikern! Det ska bli ett sant nöje att få följa din blogg. Vi ses nästa helg! Kramar från Umeå

2007-03-14 @ 23:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0