Fredag=)

Nästan alltid en bra dag eller hur?=) ( förutom när man ska jobba lör&sön plus MASSOR med plugg) men hey typ bara 1 månad kvar till sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( iofs jobb, men ändå)
 jaha vad har jag pysslat med idag då?..... haft föreläsning om funktionshinder och arbetsliv,ungdomsproblem lunchat med flickorna i det gröna gräset, käkat bullar, städat tills jag blev trött+less+hungrig=mongo, handlat, joggat,käkat hemmagjord kebab( råkade dock tilsätta lite för mkt chili) så vi båda fortfarande slukar vatten,nu ska vi se på tv......

längtar så efter sommaren......
image212

Kommentarer
Postat av: ebba

hej ditt mongo inse läget är betydligt bäåttre än för 4 månader sen och vadå läsa min bästa kompis lillan är helt plötsligt borta men so what mulle är ju ganska bra att va me eller!!see you

2008-05-09 @ 21:39:38
URL: http://hundliv.se
Postat av: Maya

Tack för i fredags! Va riktigt trevligt, men ingen av oss 5 vann ju hockey-gissningen. :-S
Nu är jag väldigt sugen på att få se Barbiebilderna. :) Lägg upp dom på bloggen. :)
Och jo förresten, kan inte du skicka ditt recept på kladdkakan.. Den va verkligen supersmarrig. :D
Puss puss

2008-05-19 @ 11:04:18
URL: http://mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0