Träningsvärk gånger 1000000000000000

Hej babes!

Alltså idag kan jag knappt gå, stå eller på någotvis sitta på mitt arsle=( AJAJAJ som bara den! ja var nog inte van den där afrodansen=)hehe jag har nog inte rytmen i blodet=)eller vad tror ni om min taktkänsla ?=) not so sweet.....

Idag har det varit plugg, och lugn simmning, det var allt jag klarade!
Imorgon är det jobb och sedan middag och plugg med några klasskompisar! TENTA på G.... =(


Kan bekräfta för alla intresserade att Amanda S, lever och mår i en trevlig fransk by! sweet babe!


förrsten så är vårat internet cp, fungerar typ inte=(



Kommentarer
Postat av: Rosse

jag fick också livstecken från amanda...skönt!!

jamendu simning är typ de bästa du kan göra för att råda bot mot träningsvärken! ;) lita på en van ;) ehheh...

men du liza vad säger du om lördag?? sugen att peppa eller? jag kommer hursomhelst vara i stan i helgen så bring it on! :D

2008-10-21 @ 22:50:09
URL: http://zatina.blogg.se/
Postat av: Ida

Absolut kan vi ta sällskap till Iksu nån dag :) Vi har som vårat lilla schema men jag tror nog allt vi kan pricka in nåt nån dag! Imorgon ska vi på spinningmax, intervallträning. kl 16.15, bara att joina ;)

2008-10-23 @ 08:40:58
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0