livstecken från de döda....

efter allvarliga påtryckningar från pappa, ida och maya så tar jag tag i min blogg igen, eller detta inlägg iaf=)

sist jag skrev var det nyårs, lääääänge sen, men tiden har bara rusat förbi och livet leker=) mycket fotboll, vi tränar och spelar cuper,superkul=) vi spelade på nolia i helgen, 8 matcher på två dagar....behöver jag säga att det lär ta några veckor att återhämta sig=)! spelade mittback? många var borta och sjuka...det förklarar nog det=)beep-test!,mjöksyra som fanken. Iksu besöks ofta=)skola, juridikprov,rapporter, lite jobb,järnbrist och blodbrist=( myskvällar med alla möjliga härliga människor, kyckling i ugn = sucé =), läängtan efter freddes brorsson som kommer vilken dag som helst!, en död palm och döda fiskar=( , x-boxet som fredde fick av mig i julklapp börjar redan gå mig på nerverna!. sommarjobb letas för full, tips?

Men det som känns mest spännande är fältstudierna i filippinerna, 28 mars åker vi.............längtar som bara den! resan är bokad, sosbarnbyar verkar positiva att vi ska komma, planerna är i full gång, dock är inte vaccinet för 2500kr fixat än, men kanske imorgon?, inte heller visum=/, ska ordna ett projekt/ samarbete med Maxi ang detta, vilket känns otroligt spännande.....


sos barnbyar i lipa


lagfest väntar på lör, trevligt värre.....!

So long babes! sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Maya

YES!! Ääntligen en update, va verkligen inte en sekund för tidigt. :P

Ser att du har fullt upp, och det är ju bra. :) Spännande med Filippinerna! Skulle jag med vilja..



jo förresten, du har blivit utmanad på min blogg. gå och kolla!



PUSS

2009-02-10 @ 20:53:58
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Pia

Hello!



Här uppdateras det! Det gillas starkt - fortsätt med det!



Filippinerna? Det måste du berätta mer om! Låter hur spännande och underbart som helst.



Kram

2009-02-10 @ 21:18:42
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Äntligen lite livstecken även om vi lyckats ses på Iksu en hel del! Hade ju tänkt pricka in en date i veckan men tyvärr har jag fått magsjuka...får ta det nästa vecka! Jaglängtar att höra allt om Fillipinerna! Kramar

2009-02-10 @ 23:34:49
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack gumman, vad gullig du är. Jag har skickat brorsan på handlingsuppdrag så jag kan få mig nåt att äta. Nu har jag slutat spy iaf så nu ska jag bara komma tillbaka till livet :P

2009-02-11 @ 10:56:38
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0