Älskade broder !

Måste bara skriva några rader om min snälla, söta, underbara bror. Han har nämligen lånat våran lägenhet medan vi var i Umeå, och jag varnade honom att det kanske var lite stökigt hemma. Och nu när vi kom hem så hade han städat lägenheten åt oss, tillochmed vikt ihop mina kläder som jag har en förmåga att slänga lite överallt! Så gullig.... dessutom som pricken över i et så hade han lämnat en glass i frysen! Det kallar jag en underbar lillebror!!! Ojj vad jag är snäll mot honom nu, annat var det när jag bodde hemma å vi bråkade om vem som skulle ha datorn...antar att jag kanske vuxit till mig=) HA, eller vad säger ni??=)

image36
see you soon little brother....

Kommentarer
Postat av: Anonym

så himla söt du är liza, och vilken söt bror du har :) var ju år och dar sen jag träffa han!! Hade bäst gumman!

2007-03-25 @ 17:58:54
Postat av: Maya

Ah, det kallar jag en snäll brorsa. :)

2007-03-26 @ 16:14:51
URL: http://www.mayan.blogg.se
Postat av: Pia

åh, om man ändå hade ett sånt syskon! :)
som städar o köper glass... ska vi byta? ;)

2007-03-27 @ 17:58:50
Postat av: Anonym

Hej älsklings syster!
solklart att jag städar din lägenhet, för du ställer alltid uppför mig !!
Ni får ha de kungligt i Egypten med farao och pyramiderna !! kommer att saknar er =)
kram kram, vi får väll höras senare innan ni far !!
Du vet vad jag har sagt !! Packa för lite än för mycket! då kan du shoppa mer=)

2007-04-03 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0