Kanelbullens dag....

....wihoooo är ju idag=)sweet......

Igår så var det plugg, sedan så tänkte jag baka "lite"ops, blev kubbar,solskensbullar, chokladbollar,mockarutor, och äppelpaj=) inte så mkt...
sedan var det filmkväll, då hade gästerna med sig en morotskaka dessutom=)...vi var lite mätta!

Ebba (hunden) är faktiskt riktigt snäll, måste jag erkänna! dock så är det skönt att vi bara "lånar "henne två dagar!

Nu ska vi snart ner på stan en sväng för att möta upp Fredriks syster:.....kanske en kanelbulle slinker ner också=)

HA EN TREVLIG HELG ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ät lite bullar oxå, vettja!


Kommentarer
Postat av: Ida

det är finemang i Byske! Jösses, vad du har bakat! Jag kommer och fikar till veckan ;) Om ni inte ätit upp allt förstås ;P Trevlig helg! kram

2008-10-04 @ 11:38:19
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Linn

Vilken bagare :) Du borde lägga ut recept på de du bakar :)

2008-10-05 @ 11:07:32
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej längtar redan tillbaks jag funderar om jag inte är en stadsböna som du och inte stallhund men bägge

grejorna har sina för och nackdelar men jag kommer och hälsar på snart matte och Husse hälsar och tackar kubbarna är redan slut det verkar som att dom var goda jag hann inte smaka.



Best regards:EBBA

2008-10-05 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0