Helgens PARTY!

I lördags så var det dags för party, på dagen så inhandlade jag en ny kjol från MQ, ganska så snygg faktiskt! Sedan så skulle vi ha lite tjejparty här, Amanda och Frida kom först och vi gjorde (eller jag gjorde alla iordning=)oss klara! Sedan kom Ida och massa andra brudar....det blev singstar, spel, babbel och endel drinkar ; )
Sedan kom nästan hela Freddes lag...fullt hus med andra ord! Men kul var det.....Sedan gick vi ut på Station8, det var super kul, vi dansade å så..men sen när lilla jag hade tagit min sista shot så var det inte så kul längre=(bbbbbörjade må lite halvdåligt!! (med detta menar jag inte att jag inte tål så mkt för det gör jag=)såå jjag gick vinglandes hemmåt...heehe jag hoppas att ingen såg mig! Sedan slockande jag direkt!!!!!!!!!!!! Och gårdagen vill jag inte ens nämna, ttyp den värsta dagen i mitt liv!och längsta!

Men är huvudet dumt så får kroppen lida, eller hur=)!!

image129

Kommentarer
Postat av: iddi

det var så himla roligt i lördags!! Tack för en mkt trevlig kväll!! Jag längtar till i sommar då måste vi partajja vidare ;) P.S. du tål ju rätt mkt!! ooor not?! ;D

2007-04-30 @ 23:33:26
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0