Uppdatering......

Joo, jag vet att min närvaro inte varit den bästa den senaste tiden!Och jag har åter igen lyst med min frånvaro..sorry! Har varit fullrulle igen...ops! Studenten var makalös...så fina alla var och så kul vi hade=) men lite trist var det också.....(bilder kanske kommer sen )

Jobbet här på Byske Havsbad rullar på som vanligt... Nu har även alla andra roliga människor anlänt så då blir det ju bara ännu mera skojjsit=)

Vi har även hjälpt till med ännu en flytt, lite större än våran.....Som ni förstår så har tidenbara runnit i väg alltför fort...och inte räckt till=(
MEN NU......så ska det bli ändrig på detta, ellehur!!!!

Dagens:
Duktiga
: prommis på morgonen
Jobb: jepp 09.00-18.00
Mindre duktiga: Lördag i dag, hmmmm vilket betyder bara en sak ellerheu?=) ni vet vad jag menar!!Candy
Planer: kvällen spenderas i staan med favoriten;)kanske hittar vi på nå kuligt!!!

image136

Sköt om er allihopa !


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Liza!
Nu har jag läst ikapp mig på din blogg. Jag hade mkt att ta igen! Vad duktig du har varit på att skriva. Ska kolla oftare!
På torsdag är det lanternanpremiär och vi får lanternankort! :D
Hur bra kan livet va? Nu är det bara att PEPPA!
Kram, Pia

2007-06-19 @ 21:27:11
URL: http://piabur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0