I m alive

hej alla glada!

jaaaag lever, men det ar inte mer dartill!resan var saaa lang! har varit pa 5 olika flygplater......

allt ar bra, men det ar sa varmt och for  mycket jobb just nu! 8.45 - 00.1 pa natten.
och aktiviteter hela dagen, sa slitsamt.

jag langtar hem jatte mycket, Man vet ju inte vad man har foran man inte har det langre eller hur??sa jag kommer nog inte att stanna har sa lange, men jag maste ge deten chans!
kanske stannar jag nan vecka till....

Lollo a A vi far ta en trip nan annanstans???????thailand???

saknar er alla sa mycket.........

many hugs and kisses from me

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Lisa!
Så härligt att äntligen höra av dig! Har väntat o väntat på att få se lite uppdateringar här o läsa om din spännande resa.
Låter ju dock inte så positivt när jag läser ditt inlägg... kan det bli bättre efter ett tag? När du kommit in i det mer? Kommer du alltid att måsta jobba så där många timmar? Låter ju faktiskt HELT galet! Får man verkligen jobba så mycket?
Hoppas att du iaf hinner njuta litegrann av sol och bad också.
Hoppas att allt snart känns bättre!
Massor m kramar, Pia

2007-09-19 @ 01:15:31
URL: http://piabur.blogg.se
Postat av: ida!

Jag blev så otroligt glad när jag fick ditt sms, har varit så orolig och tänk massor på dig!!
Men jag vet ju att du är en riktig fighter gumman!
Jag beundrar ditt mod att åka iväg och lämna alla hemma, men om du nu kommer hem tidigare så vore det verkligen jätte kul!!
Saknar dig så mkt!
Puss o kram!!

2007-09-19 @ 12:11:02
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Emilie

Hej Liza! Skönt att höra av dig som sagt!
Låter vekrligen tufft med så långa arbetsdagar..! Men de är väl en annan arbetskultur därborta om inte annat... Du får kanske ge det en chans nån vecka..men blir de inte bättre så har du ju som sagt alltid ett hem att komma hem till..! Men du gör rätt som provar dina vingar.. Man vet ju som sagt aldrig vad som kommer men nu har du iaf testat. och som jag brukar säga... Man ångrar bara det man INTE gjort...!
Du är en tuff tjej Liza! Stora kramar från kalla Sverige! (snöade häromdagen i Norsjö...)

2007-09-19 @ 12:48:58
Postat av: Christiansophie

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-09-07 @ 08:45:35
URL: http://christiansophie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0