Onsdag!



Dagen.....i korthet....

*        Upp 07.00 trött

*         8.15 seminarium

*        Hemma 10.30.....hm har inget att göra...men ändå massor..

*         12.00 lunch, själv så trist

*        13.00 tittar lite på " vi på saltkråkan", hahah, vilken klassiker. "Farbror Melker, vet du va...."

*         Plugg resten av dagen eller???

Dagen går såå segt, kanske för att jag borde städa, plugga, å göra massa tråkiga saker....men nu kom fredde hem......så vi kan nog hitta på nåt kul=).........


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej lilla du det där ser ju inte så roligt tänk positivt jag har sett det där åckså Båtsman ser ju farlig ut men det är i allafall bättre än jag först körde vi fast på gården och sen har suttit i en bil hela dagen hemma nu och ska gå ut till hästarna snöoväder ute räcker ända upp till magen
men det är ju lost ikväll och så ses vi ju i helgen
hälsa Fredde

2008-04-09 @ 18:06:26
Postat av: Ida

Hello!
När ska du fixa din mobil så man kan få tag på dig?
Jag skulle även uppskatta att få Freddes nr eftersom jag slarvat bort det(och min telefon). Tänkte ju komma och hälsa på!!
Kramar

2008-04-09 @ 20:20:36
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0