Måndag.....

..Gud vad jag är dålig på att skriva här på bloggen, ursch! Men kors i taket nu skriver jag iaf en liten update!=)

Helgen har gått i pluggets tecken, superkul! Vi var å såg FF i fedags, maya, ida och simon kom sedan förbi för lite hockey och kladdkaka!Trevligt, men jag tror att alla vi som inte var super intresserade av hockey somnade=)ops!
Lördag, plugg typ, fotbollsmatch UIK, film på kvällen........
Söndag: Behöver jag säga mer än gossip girl, maraton! löpning, fotbollsmatch igen ( gud vad jag har sett matcher ihelgen)men dock hade Fredde tagit fel på tiden så vi hann bara se en liten studen *synd*

Back to business, måndag idag, typ bara 3 veckor till sommarlov=) längtar!
Nä nu väntar de 15 böcker som jag måste läsa, sedan lite intervallträning ( yes, ni hörde rätt), GG??=) So long babes!................................................................

Hundliv.se??? pappa du e ju för rolig=) undrar var jag fått min humor från??=) miss you!

Kommentarer
Postat av: Jonastomine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-10-05 @ 14:31:07
URL: http://jonastomine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0