Braa...student???

neej inte jag inte, skippade en föreläsning idag????why? hmmm jag å lina tyckte inte att de var så värt sa vi....men sen har vi fått höra att det var endel viktigt som sades ang en fördjupningsupg.....bravo liza!
vad gjorde jag ist då?
-jo jag bakade, städade, kom på den briljanta iden att "städa" datorn med damsugaren, alltså tangenterna, det var ju inte en av mina bättre ideer, tangenterna for in i damsugaren-......inte bra!ops!
Sen har jag bott på iksu,först med lina, sen fredde och avsluatde med camilla=) hehehe, typiskt mig! det finns ingen spärr,,,,

Kommentarer
Postat av: Ida

Ahaa det var synd. Mamma o pappa är hos systeryster i helgen så vi ska fira en liten försenad farsdag imorgonkväll, annars har jag inga stora planer för helgen. Lär bli endel matteräknande :( Ojjoj bara du inte kör för hårt Liza, kom ihåg att känna efter så kroppen mår bra :) Kram på dig!

2008-11-13 @ 21:51:20
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahhaha ja, tur linnea kom hem idag annars hade jag nog varit lite mörkrädd :P Men jag kommer ju bli ännu mer rädd om vi ska se Saw på bio. När passar det för dig? typ torsdag?

2008-11-16 @ 23:06:19
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej!

Ja, det var väldigt gott. Jag älskar WB-paj! :)

Hur är allt med dig nu då? Fått tillbaka tangenterna på plats? ;)

kram

2008-11-17 @ 09:46:49
URL: http://piabur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0