Trött på ett härligt sätt.............

....sweet, jäklar vad vi kör hårt med träningen nu, är typ helt slut varje kväll, men opå ett härligt sätt.....känns att man tagit i iaf=)Lina är ju lika crazy ich envis som jag, så vi tjurar ihop på iksu, superduper kul! ibland är freddan me, men han är lite mesig sååå, ja han får väl köra sina "finlirarpass" (där man  inte svettas som F*N)=)hihihi....
skulle ju pröva på nå nytt idag, järngympa,,jaja, tänkte jag typ nåt tantpass, men då skrämde lina upp mig och sa att det var jättehemskt och 1,5tim....ah, hjälp tänkte jag, nästa gång Ida??

låter kanske lite knäppt, allt detta, men faktum är att man blir så pigg och får energi uta bara den,.....sweet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag fick vi igen en tenta...ahhhhhaaa det är alltid samma känsla när man ska hämta den, alla är där vissa är överlyckliga andra inte alls så nöjda...man får lixom ont i magen på nåt vis......meen de gick bra=)TUUUUR

Och vad väntade när jag kom hem? jo chokladbollar, som Fredde hade bakat=) överraskande....då jag oftast får höra
- duu vet ju att jag hatar att baka!!!!!!!!!!! jag vägrar...


måste gååå.... so long babes

Kommentarer
Postat av: Ida

Men Liiiza, inga ursäkter nästa gång :P Det är aaaaaapjobbigt men samtidigt skoj på nåt vis! Barbro (hon som har passet) är galen men mycket bra! Nu är jag iaf död efter gympan. Och näedu, tyvärr ingen tantgympa, är riktigt rejäl konditions- och fysträning :)

2008-11-12 @ 20:45:41
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag säjer då bara linda b och lite till.... vad bra att fredde kan baka en kaka kram mamma med odjur

2008-11-13 @ 09:05:04
Postat av: Ida

menade du att du vill se Sawfilmen?? i helgen kanske?? lör?

2008-11-13 @ 18:33:09
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0