Hello Babes!

Här är det fullrulle som vanligt.........plugg,skola,städa,lunchbuffe på Rhodos med mamma å fredde,stan,maxi,myrorna,coop,GODISHUSET,hem, laga mat, Nu:slappa, sedan lite plugg!!!!!!!!!!!

Mamma å hennes hund ebba är på besök idag, mamma åker till Sthlm imorgon så vi ska vara hundvakter ett tag (hoppas det går bra, och att inte ebba hittar på nåt bus, typ springer framför en bil eller så, för då skulle det inte vara roligt att heta Liza, vill jag lova, jag skulle nog nästan vara halshuggen om det hände nå med deras älsklingshund!!!!!hehe)

vad har ni gjort idag ??? nåt spännanade?=)


kolla vilka fina blommor mamma kom med=) sweet...


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad mysigt med en liten Ebba på besök och självklart Evy med :) Håll tummarna imorgon på min tenta, jag åker till Byske i helgen men nästa vecka får vi ta och ses med en liten update! Kraam!

2008-10-01 @ 23:27:46
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0