05.30....

jeepp då ringde väckaren imorse! pigg som en lärka flög jag upp=) eller?
Men när jag väl var på bussen så kändes det också som om jag kunde stanna och åka hur långt som helst, men icke! Maxi väntade ju....jobbade gäärnet till 11.45 sen cyklade jag till universitetet för att ha redovisning, gärnet tillbaka vid 13.15, jobbade till 15.30 sedan hem och plugga och äta! efter ett tag så fick jag damp och for ut och sprang, Fredde cyklade så att vi kunde handla lite! och nu e jag lite trött, ja!

måste bara tipsa om något riktigt smaskigt mellanmål; Avocado med skinkost (mjukost),man delar den och fyller med skinkosten! nice, pröva vetja!

lite bilder bjuder jag på=)


Mördarbacken!


Fota inte!

Hade bra allesammans!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jösses vad du är hurtig :) Ja, alltså lördag låter trevligt. Eller vad tror du? ;) Jag kommer hem från vildmarken på torsdag eftermiddag någon gång. Vi kan ju höras då eller på fredag! Håll tummarna för att jag inte fryser tårna av mig eller nåt annat obehagligt! Kraam!

2008-09-16 @ 21:55:14
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0