Pappa har en facebook !!??

Alltså detta var dagens frågetecken och utropstecken... fick ett sms av freddde att Pappa hade addat honom på facebook! What? han vet ju inte ens vad det är?......panikslagen ringde jag upp honom å frågade va han syslade med..jo vad fick jag för svar, han hade fått nått mail, blivit lurad av någon han känd, han visst inte riktigt vad det var, han skyllde även på nåt virus??? det finns bara en utväg : nära 50års kris ?

men nu har jag fått honom att inse att det finns ingen i hans ålder som har en facebook (nästan) och han skall inte ha någon han tillhör inte rätt generatin helt enkelt=)..... näää skämt å sido pappa detta var ju dagens roligaste!! ahhahaa..

annars då helgen rusade förbi, räknestuga idag, sprang även veckans intervallträning, på band! ursch!!!!! sedan fyndade jag på flott, utförsäljning, jeans som kostat 1400 för 200kr, de ni (dock så måste höger ben töjas ut??skottbenet=)tips?)
nuu ska jag nog baka=)

förresten det viktigaste : jag har nästan blivit "faster", jag ser det som så=) freddes bror fick en liten son igår, Elton=) sååå fantastiskt underbart!!och så söt....längtar att träffa lill palten=)

so long babes...

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej roligt att höra av dej coolt med sån ungdomlig

PAPPA att han använder Facebook "Typ" men egentligen

så kan ju det vara bra när du nu ska ut på tur eller är det inte då man använder sånt???? och en 50 årskris kan man ju inte ha så långt ifrån det är ju vissa andra som ligger närmare och har visat symtom!!!



Ebba

2009-02-17 @ 21:16:45
Postat av: pixie

hhahaa, kung pappa=) men du menar kanske resedagboken?=)

2009-02-17 @ 21:26:27
Postat av: Pia

Jag tycker det är grymt att din pappa har facebook och jag tror han är långt ifrån ensam i sin ålder. Det hade däremot varit hemskt om han skaffat t ex apberget! :D



Keep blogging!

Pia

2009-02-18 @ 00:47:06
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Ida

Låt nu Mulle roa sig :)

Ååh har hört om Flotts utförsäljning, tyvärr ekar kontot riktigt tomt och en sthlms resa är på ingående så jag får minsann hålla mig borta från stan :P Men du, nästa vecka MÅSTE vi ses! Jag skäms hur dålig jag är på att hälsa på!

Vi hörs och lycka till i helgen! puss

2009-02-18 @ 19:45:39
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad kul med en liten bebis förresten! Grattis till "faster" och farbror :)

2009-02-18 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0