SEMLOR

å, äntligen är det semaldagen som jag har längtat=)mmmmmm....ska trycka mist 3st!
helgen har varit fullspäckad, fredagen spenderades med familjen hemma i stensjön, på lördagen var det dags för cup i arcushallen, första matchen spelade vi mot Piteå, ett allsvenskt lag, gick väl sådär, vi låg bara under med ett mål till sista minuten då blev det 2-0=(, nästa match  mot Assi, som var kl 22.30 och slutade drygt halv tolv (inte min tid på dygnet men, men) vann vi men jag kommer inte ihåg med vad=/ kanske 1-0?=) så då  var det  semi mot Alvik på söndagen, vist med 1-0 och sedan var det final mot Piteå igen, vi förlorade med 3-0, skiiit! de spelade ut oss, mmm så kan det gå! (dock var jag typ död, 4 matcher på stoor plan).......

NOTIS : herrmatcherna spelades på de bästa tiderna vi fick ta de som blev över typ, vinnaren i herrfinalen fick 10.000 och 2:an 8.000, herrarnas B- final fick oxå prispengar. men damerna , alltså vi och piteå fick inte ett öre!!!!!!? diskriminering?


Bild från piteås hemsida

Idag är det pluggdag som gäller, iksu, massage ida?, semlor å fotboll på kvällen=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh typiskt att jag vara fullbokad idag, hade behövt en omgång men nu kallar tvättstugan sen iksu och sen kanske jag också har tur och får en semla! Vad tror du om att ses på fre?

2009-02-24 @ 17:29:46
Postat av: Jenny

Verkligen disskriminering, guu vad arg jag blir nu! Ni borde anmäla dem!

2009-02-24 @ 20:11:13
Postat av: Elin

Heeej bruden =) Men gud vad hemskt, det där är ju verkligen diskriminering!!! Min mamma jobbar ju som avdelningschef på KKBC så hon har ju en del bra kontakter ;) Så nä, det var inte alls svårt! Men det är bara att söka, det är ett jättespännande, och supergivande för utbildningen! Hoppas att allt är bra med dig =) kramar!

2009-02-26 @ 07:01:45
URL: http://elinpett.blogg.se/
Postat av: Bruno Conti

Hello Liza laget? Sag foressten at Fredde att bli lika cool som oss och skaffa en blogg. Fast han ar iafors cool pa ett annat satt.:) Nar drar ni till gbg? Ser framemot PES och er. Kram Sensi

2009-03-02 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0