vet ni jag blir såå arg!

ja måste bara skriva av mig lite, förbannande surkärring till busschaufför! skulle åka hem från IKSU idag, hade redan en bussbiljett, men hittade den inte!!! panik, busschauffören frågor mig om jag hittat den när vi var vid sjukhuset, nej sa jag, och då sa hon att jag måste betala, okej, javisst, lillpaniken alla tittar och väntar, nu hittar jag inte mitt kort=() ahhhhh, fan, ja jag erkänner att jag tappat bort mitt visa kort och måste spärra mitt kort och  dylik, jag ber så hemskt mycket om ursäkt och undrar om jag kan åka med till stan för att gå på banken och ta ut pengar, så kan jag betala dubbelt sen osv. då säger surkärringen: det fungerar inte så och så öppnar hon dörren och bokstavligen ska kasta ut mig ur bussen! aaahhhh, med gråten i halsen börjar jag gå ut men då kommer en kvinna och säger att HON ska betala för mig, neeeeej säger jag det behöver du inte! jo men självklart säger hon, och jag skäms som aldrig förr.....................

var finns servicen och vänligeheten hos jävla busschaufören ?????????????????????

jaaa nu ska jag då alltid ha lite cash i fickan!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej men gud så söt kvinna som betalade för dig men vilken SKITBUASSCHAUFFÖR! Det är verkligen många av dem som behöver bytas ut illa kvickt!

2009-02-19 @ 15:24:26
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag tror det står "sur och otrevlig" i dom flesta busschaffisars CV:n.. Och dom som anställer säger YIPPIE, den människan anställer vi!



Det är nog ytterst få gånger någon som skrivit i sitt CV "Jag bjuder på ett leende och säger Trevlig resa till alla påstigande och självklart låter dom som glömt sitt busskort få åka med" och ifall att dom trots allt skrivit detta så lär dom ju inte bli anställda.



Tur det finns andra snälla själar i detta land.

2009-02-19 @ 19:23:40
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0