Bloggen...

Ja nu när jag åker iväg så kommer ju min kära blogg att bli lidande...väldigt trist tycker jag! Nu efter att ha bloggat ett tag så blir man ju nästan beroende...knäppt jag vet, men sant=)
Alltså det finns ju så otroligt många bra bloggar att läsa, om nästan allt! riktigt kul faktiskt=)
Men kanske så finns det tillgång till internet på hotellet så då kanske jag uppdaterar litegrann, och om ni har tur också lite blider=)

Hoppas alla som läser detta får en underbar Påsk och mycket påskgodis! Ta vara på ledigheten och njut!!!!De är ni alla värda!
image99
Kramar från mig=)!!

Kommentarer
Postat av: Maya

Den där kycklingen matchade verkligen din blogg. Snyggt!

2007-04-11 @ 10:43:11
URL: http://www.mayan.blogg.se
Postat av: Alexhedda

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-03-05 @ 10:26:28
URL: http://alexhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0