Girls,,,,,

Men det är faktiskt lite trist att det var just denna helg somm alla människor kommer hem till Skellefteå. Då hinner man ju inte träffa er, bläää vad trist! Dessutom så kommer det nog att bli PARTAJ utan dess like, eller hur brudar? Ni får dansa å ha så kul åt mig med!!?=)Hörde att i egypten så är det inte så mkt paarty, trist!menmen, nog ska vi väl kunna ordna det iaf!!hehehee....

Men Flickor, ni får ha en underbar PÅSK iallfall!! Det tror jag att ni klarar alldeles utmärkt;)
Kommer att sakna er iaf=)

image97 
Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: ida

jag ska partajja åt dig om du lovar att sola åt mig ?! :) Deal?!?! Kanske vi hinner tvär ses imorrn?!

2007-04-05 @ 20:26:20
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0