Home sweet home!!

Nu är vi hemma igen, efter en lång hemresa..var tvugna att sova på arlanda en natt igen! Men vi båda var så trötta att vi sov från 12 till 8....helt otroligt! Men nu är man tillbaks till vardagen igen känns ganska bra, men vädligt trist att lämna det fina solparadiset...miiiii!
 
jag ska uppdatera mer om resan plus kanske några bilder....senare idag!

Men nu måste jag iväg å jobba...Ny vecka nya tag eller hur hörrni=)

Ha en fortsatt trevlig måndag allihopa!!
ps. Jag flagnar hur mycket som helst..........blääää
image100

Kommentarer
Postat av: Martina

vad härligt o vara utomlands. Så lyxigt o komma hem o va brun o fin medans vi andrae blekfisar! tura att det finns BUS=)

2007-04-16 @ 16:52:15
URL: http://rosadamen.blogg.se
Postat av: ida

Hello Babe! så underbart det verkar ha varit...jag ringer nån dag för att höra ALLT :) Puss på dej! Miss you! Kom på fest här på fredag om du vill ;)

2007-04-16 @ 17:54:12
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0