hurgada

hejsan allihopa!

Nu ar vi da framme,efter en mycket lang natt pa arlanda.....sedan akte vi ivag ocg flyget gick jattebra. Lite luftgropar bara, men annars mycket smidigt! Sedan nar vi kom till kairo sa motte var *guide* oss pa flygplatsen och allt gick jatte smidigt, med pass, visum och vaskorna. Efter detta sa satte vii oss i busstransfern...och det var kanske 35 grader.....valdigt hot!sedan akte vi kanske i 5 timmar till hotellet. Val framme sa var det jatte harligt, fint hotell, pool osv! Men vadret har inte varit sa bra...mulet igar, men nog lyckades Liza branna sig utav bara f*n...jaghar nog inte forstatt att det typ ar oken sol har och att den gar igenom molnen=)dumma jag...sedan pa kvallen var vi jatte trotta for att jag hade stallt vackaren 1 timme fel...jag tankte att vi skulle ut pa en morgonpromenad och jag stallde den pa halv 8, men da var denbara halv 7....lang dag alltsa=) Dessutom sa harjag inte forstatt att eftersom det ar oken vader har sa maste man dricka MYCkET, och jag hade nog druckit lite for lite igar...var svimfardig, tur att alsklingen var med och hjalpte mig=) Idag har det varit VARMT kanske 35 och uppat....och jag sager bara det nar Jag inte kan ligga i solen langre sa ar det verkligen VARMT...nu har vi just kakat pa en grekiskrestaurang, Samos och det var god mat....vi at kott och pommes! Nu hittade vi antligen ett internetstalle dar jag kunde meddela mina nara och kara att vi lever och mar bra, men att Liza is burned! Mobiltelefonerna fungerar ej har, det ar darfor vi inte kunnat ringa. 

Mamma&Pappa: onskas nagot fran taxfree (cigarret| snus)ca 200?finns oxa fina kryddor har... skriv da om ni onskar detta!!!

Ta hand om er alla, saknar er!!!

kramar Liza&Fredrik  

Kommentarer
Postat av: *Emil

Äntligen !! Hej syster jag är i lägenheten nu =) ser mycket fint ut hära !! du är mycket saknad, vi höll ränt ut av bli oroliga !! ta de lugnt me solandet, har ni hittat nå kläder eller den dära kniven"butterfly" =) ?? där de går ringa är de kanske gratis att ringa 0912 nr... det var det för nån som var utomlands nyligt! Men hursom helst ta hand om er !! Shoppa mkt, Pussssar emme !

2007-04-10 @ 02:01:48
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: *Emil

PS/ farmor är lite orolig.....

2007-04-10 @ 02:03:12
URL: http://kookaburra.blogg.se
Postat av: ida

ååh vad kul att höra att ni lever :) Men ta det lugnt, DRICK i mängder, jag blir ju orolig juu!! Ta det lite lugnt med solandet också....öken solen är inget att lita på ;) Men det viktigaste av allt : NJUUUT av semestern!!! :) Längtar att höra allt när ni kommer hem!! Kram på er!!

2007-04-10 @ 08:10:38
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Maya

Kul att höra ifrån er. Hoppas ni har det underbart, vilket ni ju antagligen har. :) Här hemma blåser det bara och är inte särskilt kul väder. Hoppas på bättre snart. Puss på er :)

2007-04-11 @ 10:47:33
URL: http://www.mayan.blogg.se
Postat av: Mor & Far

skönt att höra ifrån er! Vi har väntat vid telefonen nån stop, i flera dagar! Beställningen lyder: päron konjak, tre limpor gulblend, eller likande. några kryddor vore fint. har ni varit och dykt eller sett några sevärdeheter? hur är nattlivet? här jobbar vi stenhårt, toalett byggen, båt ombyggnationer,
IKEA på fredag, behöver ni nått??
ta de lugnt i solen och drick och ät salt. och njut av eran välfötjänta resa!
Puss och kram Stonelake family

2007-04-11 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0