OJ,OJ vilka glassar!!!

Hugendanmig, vilka enorma, gigantiska,otroligt stora glassar vi åt igår!!!! FANTASTISKT!var det , glassarna var från bergsbyns kiosk! De var jag å Fredde,Ida å Danne som bestämde oss för en avskedsglass ,snodde lite bilde från Idas blogg=) (tack).......................................kolla in dessa!

image155
så här cool var F ibörjan=)....

image160
Och jag var peppad=))
image157
likaså dessa glyckliga människor....


jaja,måste väl erkänna
att grabbarna vann "glass-tävligen"
(de åt upp hela glassarna medan jag å Ida
lämnade "slutet")hehe

Kolla glassarna...enorma!


...och så här slutade det,hahaa!=)

Jag orkade inte hela min glass.....men som ni ser så gjorde F det=)
Roligt var det iaf=)

NÅGOT JAG REKOMENDERAR ER ATT UPPLEVA!=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja TAGETES vilka jätteglassar!!! Ont i magen i en vecka??
Ha det så bra!
Kram

2007-08-09 @ 14:22:49
URL: http://sockerskorpan.blogg.se
Postat av: Idaaa

Ojjooj dom var ju verkligen enorma:)
Förstår om ni fått ont i magen efteråt:)

2007-08-09 @ 17:06:21
Postat av: Emilie

SHITT!!!!!

2007-08-12 @ 21:36:42
Postat av: Maya

Ojojoj jag blir typ mätt bara av att titta på dom glassarna.
Btw, tråkigt att du var så kort stund på avslutningsfesten. Du missade allt det roliga. Jävlit tråkigt att du var tvungen jobba. Repan kunde väl ha fått ha stängt..

2007-08-19 @ 15:42:46
URL: http://mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0