Äntligen fredag!!!

Sååå härligt med fredag, då har man ju hela helgen framför sig! Visst känns det underbart!?Bara att njuta....
Idag så var jag på stan igen, tvärt och hjälpte min snälla faster att köpa födelsedags presenter, skojsit. Sedan åkte jag å stärnan till  Expert och ON OFF för att kolla på laptops...funderar på att köpa en, men jag vet inte riktigt! Sedan blev det ICA MAXI för att handla, vi tar alltid så lång tid på oss när vi handlar, tittar på allt och självklart ska vi provsmaka det mesta oxå....idag var det ostar, (blää) och nån smoothie (hyfsad), hahaaa vi går runt å snålar på Maxi,tragiskt! Men sen blir det oxå alltid mer än vi tänkt oss...och dyrare=/

Nu sitter vi hemma och har käkat älgstek å potatismos, ganska gott faktiskt! för att vara gjort av mästerkocken..hehehe. Känns som det är dags för en liten siesta, kanske! Sedan ska jag kanske träffa några gulliga babes för att umgås lite!

image4


Ännu en dag med solsken......hoppas att det fortsätter!!!


Ha en underbar fredag, sköt om er!


Kommentarer
Postat av: bror

Hej ! visst är de trelvigt med helg! vi kanske får hitta på nått snart! Men du måste lära dig att handla och inte vela på när du ska handa =) hoppas på resa till våran !

2007-03-16 @ 22:27:12
Postat av: Lollo

Hahaha, du hittade mig !=P Ska jag vara ärlig så har jag haft den i några månader nu men jag har inte varit så aktiv och jag hade tänkt vara lite hemlig. Men nu har du ju avslöjat mig ;)

2007-03-17 @ 09:37:23
URL: http://chiqquita.blogg.se
Postat av: Ida

Hej Liza!
Vad roligt att du också har en blogg! Den är verkligen superfin! :) Jag tror vi passar på badet än på ett tag eller vad säger du?! ;)
Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Ida

2007-03-17 @ 11:12:16
URL: http://sockerskorpan.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Liza =) Så du hittade mig ;) Jo jag vet att man kan flyglifta med jag måste hem på lördagen för jag jobbar på söndagen, så då vågar jag inte chansa. Men tack ändå :) Hoppas det är bra med dig och vi ses nog inte ute ikväll för jag ska vara chaffis. Men kanske någon annankväll :)

2007-03-17 @ 13:10:49
Postat av: Emelie

Hej Liza =) Så du hittade mig ;) Jo jag vet att man kan flyglifta med jag måste hem på lördagen för jag jobbar på söndagen, så då vågar jag inte chansa. Men tack ändå :) Hoppas det är bra med dig och vi ses nog inte ute ikväll för jag ska vara chaffis. Men kanske någon annankväll :)

2007-03-17 @ 13:11:48
URL: http://emlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej liza :) Du hittade mig ;) Jo jag vet att man kan flyglifta men jag måste hem på lördagen för att jag jobbar på söndagen , men tack ändå :) Nä vi ses nog inte ute ikväll, ska vara fyllechaffis men du får dansa lite åt mig också ;) Ha det bra.

2007-03-17 @ 13:13:52
URL: http://emlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0