Home sweet home=)

Äntligen är man då hemma efter en helg på vift..men kul har det varit!! Har typ sett fotboll hela helgen, stärnan spelade ju cup, han är ju bara king=) Han spelar så säkert å förståndigt, jag i mina glansdagar var mer impulsiv och slarvig; hehehe men kul var det iallafall=) Nu är vi otroligt slööa, har käkat söndagspizza  från brogrillen,inte helt fel=)Nu ligger vi å jääser, så skönt!

Har varit inneboende hos ida å maja, mycket trevliga typer=) Hoppas vi ses snart igen!!!

image35
Söta va?=) Tack så mkt för mig=) 

Kommentarer
Postat av: idis

Hahaha nice picture! Det var skitkul att du kom :) Vi hann ju ses en liten stund iaf :)
Men kanske att vi ses nästa helg också...då kommer ju även lilla Gurra hem!!
Puss på dej!

2007-03-25 @ 17:57:43
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Maya

Det var roligt att du kom på besök. Fast jag var ju inte hemma så väldans mkt.. Får bättra mig till nästa gång. :)
Och en bild på oss har du lagt in till o med. Inte för att det va den snyggaste jag sett, men det va ju lite gulligt iallafall. :)

2007-03-26 @ 16:13:50
URL: http://www.mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0