I`m Back!

Hallå Brudar!
Måste säga att det har varit lite dålig uppdatering från min sida, men nu blir det andra bullar=)
Gårdagen gick utmärkt, eftersom jag demade på strömpilen så passade jag även på att slinka in på lite andra affärer...ops, en bikini blev det!en halloröd, såg inte så speciell ut på galjen men BIKININ var fin=)

image52image53
image54(fast den nyaste versionen)

Sen tänkte jag att jag skulle pröva en ny mascara, blev maxfactors nyaste. Och den var inte alls bra, jag vill ha min gammla...Lóreals Telescopic!

image56
Och sen råkade jag köpa en parfym....Björnborg, och dessutom medföljde det en fin rosa nessesär!!!Men det är så typiskt mig att köpa bara för att köpa, trots att jag vart nöjd med sakerna men ändå!




Väl hemma så var jag vrålhungrig och käkade "Stigs" goda mackor..mmmmm=)men när de var slut så var jag lika hungrig, jaha kanske lite överblivna kakor=)ops....sen soomnade jag snabbt!

Idag så har jag å älsklingen kollat lite resor,men eftersom de tränar så mycker så kunde han bara åka ett visst datum ocg då var allt typ slut.....blääääää=(((( Eller jo det fanns ju en resa till västindien...utmärkt tänkte vi=) men den kostade "bara" 19000kr, hahhaa, nja inte i vår budget kamske=/

Sedan så har jag jobbat på Guldfynd, superkul=)hittade lite snygga smycken, men jag  köpte dem inte utan la bara undan dem=)Bra va.....
ååå nu är jag hemma, måste städa innan Fredde kommer hem, ska oxå hinna göra nån god mat med fläskfilé, de ni=) myskväll väntar.......mysigt

image57mmm, smarrigt


Kommentarer
Postat av: idisida

men halllååå!
om du är och jobbar på strömpilen måste du ju säga till...tar ju typ 5 min att cykla från mig, då hade jag ju kunnat komma o hälsa på juuu!! skärpning :D
Snygg bikini förresten!!
Duu, jag ska sitta på bänken på söndag, fan va jobbigt...tänkte ju ha en rolig helg och bara glassa..men näääedå, blää...ska typ sluta fotboll!!
ajja see ya!

2007-03-30 @ 22:22:16
URL: http://idos.blogg.se
Postat av: Alice

Jag har en masterpiece masacra och tycker den fungerar alldelse fint. jag har också jämnfört med telescopic, men tycker både två är helt underbara.
Men så har dem ju helt olika effekt också. Långa fransar med telescopic, tjocka mörka och täta med masterpiece. =)

2007-03-31 @ 11:16:57
URL: http://www.emmaalice.blogg.se
Postat av: Ida

Vilken suuuuperfin bikini!!! Verkligen fräsch! :)Hoppas att det gick bra i Ume! Jag har inte riktigt lika ont idag, men jag går fortfarande lite stelt... ;) Hoppas att du får en härlig helg!
Hoppas vi ses snart! Kram!

2007-03-31 @ 11:25:11
URL: http://sockerskorpan.blogg.se
Postat av: Maya

Jag har oxå en sån mascara. Jag tycker bättre om förra versionen tror jag, den du har på bild. Men jag gillar nog ändå L'oréals double extension bäst.
Förresten, bikinin va grymt snygg!
pusspuss

2007-03-31 @ 11:35:10
URL: http://www.mayan.blogg.se
Postat av: Emelie

så himla snygg bikini:)

2007-03-31 @ 18:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0