Full Rulle...........

In´gen rast och ingen ro...det har varit hektiskt nu en tid! Allt från jobb, skola, flytt mmmm...
Jag har därför tyvårr inte hunnit uppdatera min blogg så mkt som jag vill=(( trist, men snart så ,....

förra veckan så jobbade jag 7-4 på byske havsbad mån till fre, sedan på onsdag så hade ssk match och där jobbar ja me....6 timmar där! plugg den tid som är över....phuu tor och fre jobbade jag även med wella 14-19 sedan plugg, lördag wella 9-15 sedan hade ssk match igen då var jag där från 16-20...........ja
men söndag var en ledig dag,skönt!=) Veckans schema är liknande men guldfynd itället för wella=) jag tror att jag tar på mig lite för mkt ibland, kan sominte säga nej!

Ajajaa, nu är det slut på det negativa och dags att längta till sommaren och dess bravader, ellerhur!!

image131


Sköt om er allihopa!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maya

Ojojoj Liza vad du står i. Du måste se till att få dig nån vila oxå. :)
Kul att se dig här på bloggen så man får läsa vad som händer alltmest. :) Fin bild oxå!
Kramelikram

2007-05-14 @ 23:07:35
URL: http://mayan.blogg.se
Postat av: ida

Äntligen lite livstecken på bloggen:)
Ojjojj vad pengarna kommer att rulla in, var blir det att bo nu i sommar då?! Kraam på dej och slit inte ut dig!

2007-05-15 @ 16:09:09
Postat av: Ida

Oj oj oj! Stackare vad du jobbar!
Hoppas vi hinner ses snart! Ha det bäst!
Kram!

2007-05-17 @ 09:34:35
URL: http://sockerskorpan.blogg.se
Postat av: pran9

hoppas allt går bra för dig :)

2007-05-24 @ 16:11:48
Postat av: Hermanmolly

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2010-02-11 @ 11:39:27
URL: http://hermanmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0