Hot....=)

Jepp det är det rätta ordet, ca 22 grader ute...(i solen, men ändå) typ 50 grader på balkongen...vilket jag inte tackar nej till, dock förstår jag inte varför jag sitter inne nu?....jag blev nog lite överhettad!!hehehe, nä men jag menar inte att jag inte tål mkt, utan att detta bara är en paus=).....

NU: Alternativ;  Nougatglass,smack eller nån slags tutifruttistrut???? (vi köpte av glassbilen i måndags) STORA beslut....  ( jag måste ju kanske,maybe,förhoppningsvis,ladda för fotbollsmatch ikväll med Ida och flera)

Jag letade fram mina fotbollsskor, längst in i förrådet, i min vanliga skopåse, där ligger dom väl använda fotbollsskorna, tillsammans med de väldoftande blåa benskydden.......jaaa, lite nostalgi är det allt=)(typ nåt år sen jag anväde de sist). men inte för att överdriva men de luktar, F*N, surt alltså........

Wish me good luck... ( låt oss hoppas att jag inte dör, bryter ett ben, eller nåt=)

Kommentarer
Postat av: idos

Synd det blev en dålig match men vi kör på onsdag igen, då med bättre uppslutning förhoppningsvis!

2008-04-24 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0