Årets fest!

utan tvekan årets fest, det var verkligen superduperkul igår/idag! Och det säger jag även nu, dagen efter då jag totalt sovit max 1.5 timme! Jepp ni hörde rätt, jag brukar ju behöva minst 14 timmar typ=)Vet inte vars jag ska börja..hahaha!

Robban hade hemma match å mötte holmsund, fredde skadad så vi satt på läktarn med winka och hans tjej, fredde skakade hela matchen för att han var  så nervös och ville spela!!!
Sedan så åkte vi alla å käkade...och efter det så styrdes bilen mot ingemansland typ=)
Där det var partaj i Kritans stuga,men vi skulle sova hos jesper så vi åkte dit först..

Drack lite vin med hans familj=)trevligt

sedan tog vi båten tiilll partyt=) fullt ös! otroligt bra musik hela kvällen,kanske därför jag typ dansade och studsade på gräsmattan hela kvällen/natten! mammamia låtar var poppis!


Alla var glada och jag var sjukt peppad=)hahaa ja, kvällen gick fort och efter 3 hamburgare, ja typ! så var klockan 05.00! och jag studsade fortfarande till all musik=) men tillslut så skulle jesper skjudsa hem oss med båt, (behöver jag nämna hans tillstånd)tog kanske 1 timme å få igång båtmotorn? sedan väl i stugan var vi 3som skulle sova där, till en början...när nästa båtlass kom var vi kanske 8 st, galna förfriskade människor! fram till 7 var det inte en minut lungt, gasol läcka (jag blev typ hög),eldsvåda,skratt,stupningar,trasiga stegar, you name it! Plus 7 SNARKANDE gabbar som inte var värda mkt just då! Glömde nämna att en grabb ramlade av båten mitt i sjön kring 06.00


On the way!
 
vårt place!



room mates


På väg med båten på paarty!

utedass=)
   



pepp!





jahaaa...snyggt grabs!


Japp,vi är still pepp! Simme jag å Patrik

Joel,simon å fredde


Va, har jag gjor detta tecken förr? Moi, Carro (från länslaget)Fredde
      
På väg hem ca.05.30, Jag å Jonas


Larsson å Jesper, båtproblem??=)

Hur som haver en kanon kväll=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh vad ni verkar haft kul :) Där skulle man allt ha varit. Kul att du känner Carro, vi har pluggat tillsammans :) Vi hörs i veckan gumman!

2008-08-31 @ 22:01:15
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Louise

Ser ju ut som att det var ett hejdundrande partajj!;) Och vad fin du är Liza!

2008-09-01 @ 12:19:22
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Maya

Men jääädrans att jag missade det där. Såg ju riktigt skoj ut. :) Fan att jag inte for. Hade inte ens roligt i Ske-å. Och dessutom vart jag mer bakis än nånsin. tror du det gick liiite segt att städa ur lägenheten på söndagen? :-S Fy fan va jag mådde illa, men klart vart det iaf. si sådär 12 på natten..

Haha bra att du höll koll på simpan.. haha :P

Vi va förresten i Umeå igår. Och på hemvägen vart vi omkörda av Robban-bussen. Jävlar så dom körde, men jag lyckades köra om dom oxå.. hahaha

Ni måste komma å hälsa på i Sthlm sen.

Puss puss

2008-09-02 @ 14:19:30
URL: http://mayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0