Back to business!

hello babes!
nu är sommaren sluuut, fort har det gått, mycket jobb....men också rätt kasst väder så det var nog värt att arbeta=)Men trots det har det varit en härligt och behövligt sommarlov! Mycke grill och chill=)
Nu är jag bosatt i umeå igen, känns riktigt bra! ( kanske därför att jag snart är klar med min nya garderob,jag bytte ut förrådet,tyckte det var lite onödigt att ha ett halvfullt förråd när man kan göra något mkt bättre och roligare av det=)
(bilder kommer, jag har ju lyckats skaffa mig en kamera,de ni)
Jag måste visa alla mina fynd som jag fyndat under sommaren oxå=)

Helgen kommer att spenderas i Robertsfors (förmodligen), party på lördag i nån stuga,(Maya visst kommer du???) söndag var det visst aktiviteter typ vattenskidor och sånt=)

Ikväll blir det nog lungt, film kanske=) vi har dessutom en inneboende hos oss förtillfället,Danne, trevligt!

Vi ser lite på saltkråkan nu, alltså hur bra är det inte, Fredde kan inte slita sig=)hahahha....skrållan är ju så söt!!

So long!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa nu hoppas jag att du kan skaka liv i bloggen igen så att man får följa med i dina upptåg ;) Lite bilder tackar vi inte nej till ! Hoppas allt är bra :)

2008-08-29 @ 18:08:27
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Maya

Saltkråkan, men va söta ni är!! :)

Angående imorn så blir det nog inget robban för mig... skulle verkligen vilja men jag kommer inte hinna..

måste städa ur lägenheten o allt det. :( hade vart jätteskoj att följa men..

Tar ni husvagnen eller?

2008-08-29 @ 23:06:49
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Ida

Men hej! Vad kul att du fått igång bloggen igen. Tänkte faktiskt ringa dig ikväll o höra om du var i Umeå för jag har bara suttit hemma, typiskt att jag inte gjorde det då :P Hoppas ni får skoj i Robban, vi får ses till veckan! Puss!

2008-08-29 @ 23:14:05
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0