All by my self....

jaaaa, jag är alldelens själv i umeå nu....(förutom alla ardra som bor här) Hjärtat är hemma i Skellefteå å jobbar.Han är duktig han=)jag håller på med min hemtenta nu, super duper kul!eller så not.

Jag kommer typ inte att klara mig.....vem ska nu passa upp mig?hålla mig sällskap?ge mig föda?Vem ska jag nu skratta med..............hahahhaa......jag hittar nog nån=) ( skojjar bara lite, min humor är ju av världsklass=)

dags att fortsätta skriva nu..................so long babes!

image179
snart är det påskgodis.........de ni!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du är välkommen hit på kalas på onsdag! :)

2008-03-17 @ 20:44:42
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0