Länge sen sist.....

Satt och läste lite bloggar nu (och blev inspirerad att skriva lite), en "LEDIG" lördagskväll...kommer inte ihåg när det var sist, antingen har det varit jobb eller plugg.(jag borde egentligen plugga nu med)

ojoj, vad länge sen jag skrev...tiden har bara rusat fram och mycket har hänt=)..................alltinga har nästan varit possitiva och roliga saker, flytt till Umeå, socionom utbildningen, nya vänner, fin lägenhet mmmmm.....(men visst saknar jag farmor det gör jag=)och alla er andra med=)även fast vi bara bor i ume( inte i Mexico direkt)....

lägesrapport då; veckan som gått har varit ok, inte allt för mkt plugg men det kommer nog ( hemtenta på G), I helgen har min kära bror varit på besök och Anny med, trevligt. vi spelade laserdone ( heter det så?)igår, kul men jag höll på att dö, vi valde ett dubbelt spel. 2 x 20 min, omg jag höll på att avlida efter 10min, så när det var "halvlek" så tänkte jag att det var slut, men icke......(så jag sprag runt som en virrig höna den sista tiden och fick sämst poäng tror jag).....aja men det var kul var det! Idag har vi vart på stan, ovh vi inhandlade en dataskärm....vi har letat länge=) så det var bra.

          image176


Så nu hoppas jag bara att vi får internet snart, vi skulle egentligen ha fått det för 4 veckor sen, men de hade "glömt" vårat hus!!!!!!!!så vi får bredband till hösten! men nu skulle vi tydligen ha nåt ADSL...eller jag vet inte vad det heter...typ. bara det funkar så, då kan jag kanske ha tid att skriva här ibland=)

nu ska jag ivåg å heja på Fredriks match, ska bli roligt=)
Trevlig Helg allihopa....................

Kommentarer
Postat av: Emilie

men heeeeeej liza är du tillbaka här äntligen o skriver!! :)
Jag vet ju inte riktigt vart jag ska hålla kontakten o koll på dig nuförtiden ;P
Hoppas allt e bra med dig iaf och att vi syns snart!! kommer ju hem till sommarn väl... BYSKE midsommar! ;) hehe
ta hand om dig... saknar dig! KRAMAR

2008-03-09 @ 09:40:05
URL: http://zatina.blogg.se
Postat av: Ida

Ååh vad skoj att börjat om att skriva, så man kan ha lite koll iaf;)
Vi måste hitta på nåt SNARAST! :) Kraam!

2008-03-09 @ 15:36:14
URL: http://idos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0