Champions League-finalen mellan Manchester United-Chelsea

de ni missa den då för gudskull inte, livsviktigt enligt vissa.......

image215
men vadå jag tänker att det kommer ju fler, ny final varje år juh....inte för att jag har något emot fotboll, tvärtom
I love It.....men att titta på tv...sååå trist, tar ssååå lång tid.

Men jag skulle ju kunna plugga ist, kanske jag ändå har lite finalfeber=)

So long babes

Update: 1-1..nu ska vi visst försöka hålla koll på nån Frank "the tank"Lapard för att se vilka skor han har=) jag tror att Drogba avgör, Fredde tror att Shevchenko kommer in och avgör....vi får väl se!


Kommentarer
Postat av: idaa

yes, drogba avgjorde, tack för att han är idiot :) Straffar nu,,,,,gaaaah spännande..heja united!

2008-05-21 @ 23:24:04
Postat av: Louise

Haha, vad insatt du låter;) Vi får allt ta och höras ihelgen.. för det vore ju perfa om jag kunde få ge dig päärninga & ta sakerna. Och så träffa dig en snabbis om inte annat!

2008-05-22 @ 09:13:24
URL: http://chiqquita.blogg.se
Postat av: Maya

Jag tror, om jag inte minns fel att det är dom som har StreetFood i Skellefteå som har tagit över. Tror det kommer bli ruggigt bra iaf. Kan ju inte bli sämre än förra året iaf. :)
Jag o Pia har börjat planera Lanternanpremiären.. Vinbrännboll o allt det där som vi brukar ha varje år. Visst kommer du? :D

2008-05-22 @ 12:47:54
URL: http://mayan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0