ooops...

oj då rååkade shoppa idag, ett återfall till mitt shopoholic beteende=) MEN...lyssna här jag har typ inte shoppat nåt sen i vi kom hit till umeå, seriöst. nästan iaf, men vet inte vad som flög i mig...kul var det iaf=)

Detta blev det:
En tight klänning från gina, svart, lite trist men fedde valde den faktisk=)
brun ´klänning med blommvolanger längst ner!
Svart typ "pennkjol" gina, mkt användbar!
Grå känning hm
blommigkjol...söt!
linne, men det ska mamma få på morsdag,om hon kan ha det=)annars så kanske det passar mig=)
köpte även en present från pappa till mor, hoppas mamma inte läser detta, men hon är inte riktigt ett datasnille, men hey hon lär sig, så jag får nog passa mig!

Köpte en fin ängel till farmor med!=) Men jag måste bara säga att jag vekligen hatar sura/otrevliga/oserviceminded tanter som expediter. Jaha då hade jag hittat en fin ängel och det stod ett pris, när jag kom till kassa sa hon att den kostar betydligt mer, det  var tydligen felmärkt?jaha...hmm, och jag menar om hon hade varit trevlig och ursäktat sig osv, hade det inte gjort ngt, men sura  tant ( ursäkta)..så då blev jag tjurig och sa att det fick vara, gick ut och mötte fredde, han frågade vad jag köpt, inget? kl var 18.00 ops ingen present så han fick följa mig tillbaka, och köpa den j*kla ängel iaf....1-0 till surtanten!!!

image216

so long babes

Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha din lilla rackar unge. dom andra i familjen ser på tv jag blev tvär less så jag tänkte kolla på din blogg.Du skriver så himmla roligt har skrattat en kvart. nej nu kommer mulle och klagar jag skriver för sakta det är inte lätt att vara data expert!!!!
Spännande med klänningarna . Tur att Fredde tordes gå in till surtanten sov gott kram mamma

2008-05-23 @ 22:45:08
Postat av: Lillemor

Kul att läsa din blogg.
Brun klänning tycker jag låter spännande. Vars hittade du den?

2008-05-26 @ 19:28:56
Postat av: Liza

Lillemor: hallå=) på Gina oxå, finns mkt fin där nu tycker jag=)!!

2008-05-27 @ 20:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0