Full rulle....

.......ojoj,de var ett tag sen jag skrev,men det har inte funnits en enda liten minut över till min blogg...(kanske 1min då=), har haft skola, gjort ett arbete, jobbat, tränat(badminton,squash,fotboll,gymmat,sprungit och mkt mer= kul), städat, haft kusinbesök, haft svrföräldrarna på fikabesök, efter de fick jag magsjuka, sen fredde, skrivit mera arbete,åkt hem för att hjälpa min mor(stensjön),åkt tillbaka till robban för att träna med åkullsjön, åkt hem igen i snöoväder, ja träningen var ju faktiskt vär typ 250kr =) , skrev dessutom på för dem! ska bli otroligt kul....futsaldm snart.....hiihihi..., och nu sitter jag här å väntar på att mamma ska vakna....så vi kan dra igång....

HOPPAS NI ALLA HAR DET BRA, OCH ATT NI BÖRJAT FÅ LITE JULSTÄMMING =)

Kommentarer
Postat av: Trogen bloggläsare

Så du är hemma i Stensjön.

Kan tänka mig att du börjar sakna Fredde ganska ordentligt nu! Han är ju så snäll!

2008-11-28 @ 20:08:37
Postat av: Annan trogen bloggläsare

Jag håller fullständigt med han är ju jättesnäll men det är ju du åckså ha det

2008-11-29 @ 21:52:16
Postat av: Ytterligare trogen bloggläsare

Jag tycker Fredde är lite lik Christian Manfredini.

2008-12-11 @ 23:36:16
Postat av: Liza

hahaha, jag håller med =)

2008-12-12 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0