Ny dag, ny kurs och ny frilla?=)

Sweet! gjorde tentan igår, gick sådär, jag brukar alltid sitta typ lääänge, men igår var det kanske 6 frågor bara och jag var klar jättesnabbt=/kanske inte så bra ändå......ajja, de återstår att se!

Vi fick inte en dag att ta igenoss innan nästa kurs, den börjar idag!organisation nåt.....jaja, satt just å hade lite ågren för at jag inte skaffat nå böcker, och på biblan var de ca 1000 i kö på alla böcker,,,,,ahhh, men så fick jag ett glädjande besked: Elin hade kopierat dem förr, En räddande ängel=)tack

har dessutom bokat tid idag hos frissan....ojoj....jag tycker det är så hemskt att gå dit, tror att jag har varit med om lite för många tokiga klippningar=)hehe, eller så är jag bara lite tjollrig?=)



take care babes!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du klarade säkert tentan, går alltid bättre än man tror. Jag tror faktiskt jag klarade min idag, kändes rätt lugnt. Spännande med ny frisyr. Visst lägger du upp en bild ikväll?! :) Kraam! Åker ni hem på fredag?

2008-10-29 @ 12:27:27
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: cissi

hej vännen:)

sjävklart klarade du tentan idag! blev så nyfiken på din nya frisyr:) det är nog tack vare mig du fått alla skräck upplevelser med håret:) du har verkligen ställt upp och suttit och stått ut alla timmar jag höll på att klippa i början av min karriär:) hoppas allt är bra!! kram

2008-10-29 @ 21:26:07
Postat av: Liza

Cissi: hahaha,nää det var ju inte skräckupplevelser, de blev ju alltid bra ju!=)kanske var då jag blev lite kräsen! haha, jag tror det är från alla gånger mammma "klippte" mig "bara" 1 cm=)(var typ 20cm)! hoppas allt är bra med dig! kram

2008-11-02 @ 13:20:16
Postat av: emelie

hej! hur länge har du bloggat :D kram

2008-11-02 @ 13:24:54
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0